بووووووووووووسه



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


پت و مت 

به بروبچ با حال خووووووووش اومدین نظر مظر انتقاد پنتقاد یادتون نره هاااااااا


بوسه

در دو چشمش گناه می خنديد

بر رخش نور ماه می خنديد

در گذرگاه آن لبان خموش

شعله ئی بی پناه می خنديد



شرمناك و پر از نيازی گنگ

با نگاهی كه رنگ مستی داشت

در دو چشمش نگاه كردم و گفت:

بايد از عشق حاصلی برداشت



سايه ئی روی سايه ئی خم شد

در نهانگاه رازپرور شب

نفسی روی گونه ئی لغزيد

بوسه ئی شعله زد ميان دو لب

 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت15:41---18 آذر 1390
سلام رها جان.مرسی که اودمی به وبم و نظرت رو گفتی عزیز.من تو رو لینکیدم و تو هم وب منو بلینک.مرسی تازه اپ هم کردم خوشحال میشم سر بزنی. فعلابااااااااااااااکمال میل داداااااااااااااااااش

atefe
ساعت15:05---18 آذر 1390
salam doste man webe shoma ham ghashange bashe
linket mikonam


morteza
ساعت19:36---17 آذر 1390
سلام دوست خوبم چرا نمیای با هم یک وبلاگ گروهی داشته باشیم من نزدیک یک هفته است که یک وبلاگ گروهی را ه انداختم و الان بازدیدم به روزی 270 تا به بالا رسیده میدونی اگه تو هم بیایی با ما یکی بشی بازدید سایت چقدر زیاد تر میشه واین هم به نفع منه هم به نفع تو

تو میتونی مطالبی که داری اینجا مینویسی بیاری و توی سایت ما بنویسی چون مطالب تو عاشقانه است و به موضوع سایت گروهی ما میخورد



من برای تو یک پنل مدیریتی درست میکنم و تو میتونی از اونجا سایتو مدیریت کنی نگران این وبلاگ هم نباش من یک کد میدم که هر کی اومد به این وبلاگ خود به خود بیاد به سایت جدید



ما میتونیم باهم توی سایت های دیگه به تبلیغ سایت خودمون بپردازیم یا توی چت روم ها تبلیغ کنیم ویا با تبادل لینک با سایت ها و وبلاگ های معتبر بازدید کنندمون رو زیاد کنیم

اگه سوالی هم راجع به سایت گروهی داشتی میتونی از من بپرسی

بیا به این آدرس و جوابتو بگو میدونم که جوابت مثبته به امید برتری نسبت به دیگران

www.roman.civ.ir یا www.roman.fay.ir یا www.pinkroman.mihanblog.ir
پاسخ:اگه نخواااااااااااااااااااااااام چی؟ حرفیه؟ ما تنهایی حاااااااااااااااال میکنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:,ساعت23:26توسط رها | |