تقلب



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


پت و مت 

به بروبچ با حال خووووووووش اومدین نظر مظر انتقاد پنتقاد یادتون نره هاااااااا

امروز صبح اصلا دلم نمیخواست برم مدرسه بااینکه امتحان زیست پریده بود ولی راستش ادبیات نخونده بودم

اینوباید چیکار میکردم؟

اول که بیدار شدم ساعت 6:30 بود گفتم ولش کن زنگ دوم میرم سر کلاس آخه پارسال زنگ اولو جیم میشدم طبقه ی بالامیخوابیدم بعد نیم ساعت قبل از زنگ تفریح اول راه میوفتادم صبر میکردم وقتی زنگ میخورد با بچه ها میرفتم بالا

البته مدرسه هم چیزی نمیفهمید یه بار خیلی گیر دادن کجا بودی گفتم دل درد داشتم تو نماز خونه خوابیده بودم

خلاصه همین نقشه رو داشتم که مامانم اومد گفت مدرسه نمیری؟

-نه ساعت 7:30 دیر شده زنگ دوم میرم

مامانم تلویزیون رو که روشن کرد فهمیدم نه بابا ساعت من جلو بوده ساعت هنوز 7 هم نشده به زور مامانم آماده شدم

یه تاکسی گرفتم چون حوصله ی خیابون و پیاده روی نداشتم دم مدرسه مون یه لوازم تحریریه از اونجا یه دونه ازین دفترچه یادداشتای چسبی خریدم برای تقلب تمام تاریخ ادبیات و سوالای حفظی رو توش نوشتم دیدم دوستم داره الف ب ج دال حفظ میکنه ازش پرسیدم چیه؟

گفت:امتحان تستیه گروه ب رو از کلاس بقلی گرفتم میگن امتحانشون تستی بوده خدا کنه واسه ما هم این طوری باشه

اینطوری یه فکری به کلم زد شاید من گروه ب باشم اگه سوالا یکی باشه چی؟ 

اینطری بود منم جوابارو به امید یکی بودن نوشتم و اد زد و امتحانا یکی در اومد حالا من چی؟

شدم گروه ب و سوالا یکی و من جوابا رو داشتم خدایی خیلی حال کردم

اینم از روز هشتم محرم ما بااینکه تقلب خوب نیست و خودم بهش اعتقادی ندارم ولی اگه پیش بیاد استقبال میکنم شما چی؟

 



نظرات شما عزیزان:

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:33---15 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااام

جیگمل

خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبت خیلی توپه

اره منم هستم...واسه تقلبیا

یه قضیشم تو یکی از پستام نوشتم

فیزیک

کلاس چندمی؟؟؟

سوم یا پیش؟؟؟

رشتت هم مثل خودمه

تجربی

اما من پشت کنکوریمپاسخ:عزیز من هم پیشم هم پشت کنکوری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 14 آذر 1390برچسب:,ساعت16:31توسط رها | |